فردا؛ آغاز نام نویسی برای کرسی تاج، چالش داغ انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای سرنوشت 4 ساله

به گزارش مجله آزمون اول، فدراسیون فوتبال با اتفاقی مهم سال 98 را به خاتمه خواهد برد و آن هم انتخابات 25 اسفندماه خواهد بود که نام نویسی از نامزدهای آن از فردا شروع می گردد.

فردا؛ آغاز نام نویسی برای کرسی تاج، چالش داغ انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای سرنوشت 4 ساله

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت انتخاباتی برای حضور در رأس مهم ترین فدراسیون ورزشی کشور از فردا (سه شنبه، 8 بهمن ) با نام نویسی از نامزدهایی که قصد ورود به انتخابات فدراسیون فوتبال را دارند به صورت رسمی شروع می گردد. نامزدهای ریاست باید با 10 امضا از اعضای مجمع ثبت نام نمایند و نامزدهای هیئت رئیسه احتیاج به 5 امضا دارند تا مقبولیت ابتدایی آنها از سوی اعضای مجمع تأیید گردد.

نام نویسی از نامزدهای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال 10 روز کاری ادامه خواهد داشت. پس از انتها نام نویسی آنالیز ابتدایی طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی هیئت سه نفره با حضور دبیرکل، مسئول امور حقوقی فدراسیون و یک کارشناس به انتخاب هیئت رئیسه فدراسیون انجام خواهد شد و اسامی نفرات تأیید شده به مراجع ذی صلاح داده می گردد تا صلاحیت ها احراز گردد.

برای جانشینی مهدی تاج که از 18 اردیبهشت ماه 95 بر کرسی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه زده بود و 8 دی ماه 98 به دلیل بیماری از سمت خود استعفا کرد، نام های زیادی مطرح می گردد. افرادی که برای ریاست فدراسیون قصد نامزد شدن دارند تا شانس خود را امتحان نمایند تا بلکه از مجمع 75 نفره بالاترین رأی را به دست بیاورند. مجمعی که برای برگزاری انتخابات باید حداقل دو سوم آن در جلسه حضور داشته باشند.

هر فردی که برای ریاست فدراسیون نامزد می گردد، باید دو سوم آرای اعضای حاضر را کسب کند در غیر این صورت رأی گیری به دور دوم کشیده می گردد و در دور دوم بالاترین آرا سرنوشت انتخابات را تعیین می نماید.

در انتخابات پیش رو، مسئله بازنشسته ها یکی دیگر از چالش هایی خواهد بود که نامزدها با آن روبه رو هستند. به طور مثال، حیدر بهاروند یکی از نفراتی است که برای حضور در انتخابات ابراز علاقه مندی نموده، اما اعلام ننموده در چه پستی ثبت نام خواهد نمود که با توجه به حضور فعلی اش در فدراسیون به عنوان نایب رئیس و سرپرست فدراسیون فوتبال، به نظر می رسد علاقه مندی او برای برای پست ریاست باشد. با این حال او یکی از نفراتی است که مشکل بازنشستگی دارد و این چالش مقابل او را خواهد گرفت. با این حال این احتمال هم داده شده که بهاروند برای پست نایب رئیسی دوم وارد کارزار انتخابات گردد.

با تمام این اوصاف، رقابت داغ انتخاباتی از فردا شروع خواهد شد و روزهای شلوغی در انتظار ساختمان شماره 4 خیابان سوم در سئول جنوبی است. افرادی که برای حضور در انتخابات فرم های مربوطه را دریافت خواهند کرد و برای ریاست یا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام می نمایند تا سرنوشت چهار سال پیش رو فوتبال ایران 25 اسفندماه تعیین گردد.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5944

به "فردا؛ آغاز نام نویسی برای کرسی تاج، چالش داغ انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای سرنوشت 4 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ آغاز نام نویسی برای کرسی تاج، چالش داغ انتخاباتی فدراسیون فوتبال برای سرنوشت 4 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید