سقوط 60 درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، میزان درآمدهای برندهای لوکس در سه ماهه دوم سال با کاهشی محسوس روبرو خواهد شد.

سقوط 60 درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از بیزینس اینسایدر، تداوم بسته باقی نگه داشته شدن فروشگاه های لوکس در سراسر دنیا به ویژه بازارهای عظیم نظیر چین، هنگ کنگ و فرانسه در حالی وارد پنجمین ماه خود می گردد که این فرایند احتمالا تا انتها سه ماهه دوم امسال نیز ادامه خواهد داشت. پیش بینی می گردد درآمد برندهای لوکس در سه ماهه دوم سال بین 50 تا 60 درصد نسبت به سال قبل کمتر گردد.

انتظار می رود با توجه به کاهش بیشتر شاغلین در سطح دنیا بر اثر کرونا، تقاضا در سطح دنیا برای اقلام غیرضروری تری نظیر کالاهای لوکس با کاهش چشمگیر روبرو گردد و همین مساله، سال سختی را برای برندهای لوکس رقم بزند. بعضی برندهای لوکس قبل از بحران کرونا هزینه های زیادی برای توسعه فعالیت های خود نموده بودند و بحران فعلی مسائل اقتصادی آن ها را تشدید خواهد نمود برا مثال لویی ویتون- با ارزش ترین برند لوکس دنیا حدود 15 میلیارد دلار برای خرید برند تیفانی و توسعه فعالیت هایش در آمریکا هزینه نموده بود.

موسسه مشاورین مک کینزی نیز هشدار داده است برندهای لوکس حتی در سناریو خوش بینانه با کاهش 40 درصدی درآمدهای امسال خود روبرو خواهند شد و عبور از فروش 300 میلیارد دلار که پیشتر پیش بینی می شد امسال محقق نخواهد شد.

با وجود بازگشایی های نسبی در چین و هنگ کنگ، دیگر پایگاه های اصلی برندهای لوکس نظیر پاریس، لندن و نیویورک کماکان در قرنطینه هستند این مساله باعث خواهد شد سهم چین از بازار کالاهای لوکس در دنیا از 35 درصد در سال گذشته به 50 درصد در امسال افزایش یابد.

موسسه مک کینزی با بیان اینکه میل مصرف کالاهای لوکس در شرق آسیا بیش از هر نقطه دیگری در دنیا رو به افزایش است افزوده که تا سال 2025 حدود 70 درصد بازار مصرفی کالاهای لوکس در شرق آسیا خواهد بود.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11176

به "سقوط 60 درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط 60 درصدی درآمد برندهای لوکس به خاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید