بررسی عملکرد طرح آبرسانی به دشت سیستان در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش مجله آزمون اول، بررسی و نظارت طرح 46 هزار هکتاری در سیستان و بلوچستان در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بررسی عملکرد طرح آبرسانی به دشت سیستان در دستور کار مجلس قرار گرفت

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طرح آبرسانی به دشت سیستان یا همان طرح 46 هزار هکتاری که کارگران این پروژه به دلیل نبود اعتبارات و عدم پرداخت حقوقشان بار ها دست به اعتراض زده اند، بررسی و نظارت آن در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

محمد باقر قالیباف در آخرین سفر استانی خود به سیستان و بلوچستان نوید نظارت به فرایند پرداخت حقوق پرسنل این طرح را داد و حالا کمیسیون کشاورزی مجلس به آن ورود کرده است.

سیدجواد ساداتی نژاد، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از تصمیمات گرفته شده در نظارت میدانی از استان سیستان و بلوچستان در زمینه رفع معایب و مشخص نظام بهره برداری پروژه آبرسانی به دشت سیستان بود و در این خصوص کارگروهی از کمیسیون کشاورزی مجلس طی یک ماه آینده به منظور بررسی فرایند اجرای تصمیمات اخذ شده در زمینه پروژه 46 هزار هکتاری به سیستان سفر می کنند.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17887

به "بررسی عملکرد طرح آبرسانی به دشت سیستان در دستور کار مجلس قرار گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی عملکرد طرح آبرسانی به دشت سیستان در دستور کار مجلس قرار گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید