اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری علوم شناختی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، به منظور ارتقای دانش علوم شناختی و ترغیب محققان و متخصصان برای فعالیت در حوزه های علوم شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد در نهمین فراخوان، به دانشجویان دکتری تخصصی و دستیاران پزشکی فرصت مطالعاتی در حوزه های علوم شناختی اعطا کند.

اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری علوم شناختی

نهمین فراخوان اعطای فرصت های مطالعاتی از اول تیرماه امسال شروع می گردد. اعطای فرصت مطالعاتی تحت حمایت ستاد توسعه علوم شناختی به دانشجویانی تعلق می گیرد که طرح مصوب آنها درحوزه های مرتبط با اولویت های آموزشی و پژوهشی علوم و فن آوری های شناختی ستاد باشد.

حمایت اقتصادی ستاد، فقط بخشی از هزینه های سفر و اقامت دانشجویان را مطابق با مقررات داخلی آن تأمین خواهد نمود.

داوطلبان به استفاده از این فرصت مطالعاتی می بایست در فرم مربوط، برنامه کاری (گانت چارت) دانشجو در دانشگاه مقصد به مدت 6 ماه ارائه داده و لزوم حضور در کشور مقصد (دانشگاه خارجی) بیان گردد. حداکثر سن متقاضیان استفاده از این فرصت نباید بیش از 35 سال باشد.

در صورت تایید طرح مقدماتی دانشجو، فرصتی چند ماهه در اختیار دانشجویان برای ارائه مدارک تکمیلی مرحله دوم بر طبق آیین نامه قرار خواهد گرفت.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12483

به "اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری علوم شناختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری علوم شناختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید